מה זה קידום אתרים? כל מה שאתם צריכים לדעת על קידום אתרים
מה זה קידום אתרים? בעל עסק או בעל מקצוע המעוניינים להגדיל את מספר הלקוחות שלהם באופן משמעותי, חייבים להיות נוכחים באינטרנט. לשם כך, עליהם להקים אתר אינטרנט שיספק מידע על המוצרים והשירותים שלהם, מידע של פרטי התקשרות בעזרתם אפשר לפנות אליהם באופן ישיר, וכן תכנים אחרים, מקצועיים, פרסומיים ואחרים, שיאפשרו לגולש להכיר אותם ולרצות להזמין מהם מוצרים או שירותים.
אחרי שהם מקימים אתר אינטרנט, עליהם לדעת מה זה קידום אתרים. שיטה המאפשרת להם לקדם את האתר שלהם בגוגל, מנוע החיפוש העיקרי, ולהביא אותו אל דירוגים גבוהים בביטויים הרלוונטיים עבורם, על פי מה שהגולשים מחפשים בתחום שלהם, מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים, מה עדיף??
בשביל להבין מה זה קידום אתרים, נציג את הדוגמא הבאה: נניח ואתם מחזיקים ברשותכם בית עסק לתיירות פנים. ברצונכם לקדם אותו בגוגל בשביל למשוך אליו גולשים שישאירו פרטים, ייצרו לידים ומכירות. לשם כך, אתם תחפשו ביטויים פופולאריים בתחום שלכם, בעזרתם גולשים מחפשים את עסקים בתחום של תיירות פנים. תשתמשו באותם ביטויים ותקדמו את האתר שלכם בעזרתם.
כך תוכלו להיות מדורגים במקומות גבוהים במנוע החיפוש בביטויים רלוונטיים עבור בית העסק שלכם. זה יאפשר לכם למשוך גולשים ספציפיים המחפשים עסקים בתחום שלכם. אם לא תשתמשו בביטויים המתאימים, הרי שהאתר לא יקודם בגוגל, ולא תוכלו למשוך אליו גולשים המחפשים באופן ספציפי עסקים בתחום שלכם.
מה משפיע על דירוג אתרים בגוגל
בשביל להבין מה זה קידום אתרים לעומק, צריך להבין על מה הוא מתבסס ומה משפיע על דירוג אתרים במנוע חיפוש של גוגל. ישנם 4 נקודות עיקריות המשפיעות על קידום ודירוג האתר, ויש לעבוד עליו מהשלב של בניית אתר ועד לשלבים מתקדמים של תחזוקה שוטפת.
מבנה האתר – האתר צריך להיות בנוי על פי היררכיה ברורה של עמודים, מעמוד הבית, דרך עמודי קטגוריות, עד לעמודים פנימיים. יש לקדם את העמודים העיקריים באתר, בעזרת ביטויים רלוונטיים. המבנה שלה האתר צריך להיות נוח, קל לניווט, והעמודים צריכים להיות מקושרים באמצעות קישורים פנימיים ביניהם, על פי ההיררכיה של האתר.
אופטימיזציה של מילות מפתח – יש לבצע מחקר מילים מקיף בשביל להכיר את הביטויים החיוניים והרלוונטיים לקידום האתר ויש להשתמש בהם בכותרות, תיאור האתר וכמובן בתוכן המתפרסם בו. יש לעשות זאת בצורה ברורה ובמינון הנכון.
תוכן איכותי – הבסיס של האתר הוא התוכן המופיע בו. כל מי שמעוניין לקדם אתר אינטרנט, חייב לפרסם בו תכנים מקצועיים, שימושיים, אטרקטיביים ומעודכנים. יש להוסיף באתר תכנים חדשים לעיתים תכופות ולעדכן תכנים ישנים על מנת להפוך אותם לרלוונטיים לגולש.
קישורים חיצוניים – על מנת שגוגל יזהה שהאתר הוא חשוב ורלוונטי וכך הוא ישפר את הדירוג שלו במנוע החיפוש, יש לייצר שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים ולייצר קישורים חיצוניים מהאתרים שלהם. חשוב שהקישורים יגיעו מאתרים רלוונטיים לתחום בו עוסק האתר, וכן מאתרים איכותיים ורלוונטיים לגולש.
רוצים לדעת עוד על קידום אתרים? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם!
אם זה לא מספיק לכם ואתם רוצים לקבל עוד מידע על מה זה קידום אתרים, מוזמנים להיכנס לאתר של seo-cap, כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא. אתם מוזמנים גם ליצור קשר עם צוות החברה, והוא ישמח לעמוד לרשותכם, לענות על כל שאלה ולעזור לכם לקדם את האתר שלכם.