מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?
קידום אתרים לוקאלי
בעלי עסק מקומי? נפתח עבורכם פרופיל גוגל מיי ביזנס (גוגל מפות) ונגיע ללקוחות שרק מחכים לכם בעיר או בשכונה.
בניית אתרים
בניית אתרים ייחודים, בהתאמה אישית מלאה לצרכים ולמודל העסקי שלכם על גבי פלטפורמת וורדפרס.
קידום אתרים בחו''ל
באמריקה, אירופה, או בכל מקום אחר - איפה שהלקוחות שלכם נמצאים, שם אנו נהיה כדי לחשוף את האתר העסקי שלכם.
קידום ממומן
ניהול קמפיינים ממומנים על גבי פלטפורמות פרסום שונות, לצורך השגת החזר השקעה גבוה ותוצאות מיידיות.
קידום אתרים עם שיטת SEO-CAP
גוגל ממומן
קידום אתרים לקואלי
קידום אתרים עם AI
בניית קישורים
תכנים
מתלבטים בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?
ההתלבטות בין חברת קידום אתרים למקדם אתרים פרילנסר מעסיקה לא מעט בעלי עסקים רבים. כידוע, בכל תחום יש חברות המעסיקות צוות עובדים ובעלי מקצוע שונים וישנם אנשים פרטיים המעניקים שירותים במסגרת פרילנס. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות אותן נפרט מייד.
לפני שנתחיל, אציג את עצמי, נעים מאוד אני יהושע רץ, מומחה שירותי שיווק באינטרנט ומציע לחברות שירותים כפרילנס כבר שנים. מכיוון שרבים מתלבטים בין שירותי פרילנס לחברה, הבאתי כאן את כל הסיבות שבגללן בחרתי לעבוד במקצוע כפרילנסר והנה חלק מהן:
תמחור הוגן ונוח יותר ללקוח בסגנון חבילות שיווק
חשוב להבין שאין לי צורך לממן עובדים, מנהלים, מזכירה ושאר הירקות, ולכן הסכום הזה נחסך מהלקוחות שלי. אני יכול להעניק ללקוחות שלי את השירות הטוב ביותר שלי במחיר אטרקטיבי, ולכן אני מציע חבילות שיווק הוגנות ומותאמות באופן אישי לצרכים של הלקוחות שלי.
שירות אישי VIP לכל לקוח
במקום להקדיש את כל תשומת הלב שלי לעובדים ולמנהלים, אני מקדיש אותה ללקוחות שלי, ולכן כל לקוח מקבל יחס אישי ושירות מלא, כזה שאני הייתי רוצה לקבל בעצמי. לקוחות שלי נהנים מזמינות גבוהה ומהיכולות שלי לפתח אסטרטגיות שיווק המאפשרות להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים מקצועית הנה כל התשובות
מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים – היתרונות והחסרונות של כל אחת מהם
אם יש לכם אתר אינטרנט לעסק, אתם וודאי יודעים שללא החשיפה הנכונה במנועי החיפוש של גוגל, סביר להניח שגולשים לא יגיעו לאתר שלכם, אלא אם אתם חברה מוכרת מאוד עם קהל גדול של לקוחות, ואני מדבר על תאגידי ענק. כדי להגיע לחשיפה גדולה, יש צורך לקדם את האתר בגוגל, או דרך קידום אורגני או קידום ממומן. כידוע, גוגל נחשב כיום למנוע החיפוש הפופולארי והגדול ביותר בעולם וככל שגוגל ידרג גבוה ויאהב את האתר שלכם, כך תגיעו למיקומים גבוהים ותקבלו חשיפה גדולה של לקוחות חמים ובשלים לרכישה.
אתר אינטרנט שמקודם בגוגל בדירוג טוב ובצורה מקצועית, עשוי להוביל לתוצאות מעולות ולאפשר לעסק לשרוד בעולם הכל כל תחרותי וליהנות מרווחים קבועים של לקוחות משלמים ובכלל להתפתח ולגדול עוד ועוד. אך כדי להגיע למצב הזה יש לעבור דרך ארוכה הכוללת ביצוע קידום לאתר על ידי אסטרטגיות וטקטיקות שונות, וכן נדרשת סבלנות גבוהה כדי להגיע למצב הזה.
אז בואו נראה את ההבדל מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים:
קידום על ידי מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים
לרוב, מדובר על חברות שיווק באינטרנט המציעות מספר שירותים לחברות כמו שיווק בגוגל, ברשתות חברתיות, קידום תוכן, בניית אתרים ועוד מגוון שירותים נוספים מותאמים אישית. בחברות פרסום שכאלה תפגשו עובדים ממגוון תחומים שלכל אחד או לכל קבוצת עובדים יש התמחות בתחום ספציפי. לדוגמה, עובדים המתמחים בבניית אסטרטגיה, גרפיקאים, אנשי קריאייטיב, קופירייטרים, אנליסטים, תקציבאים, מקדמי אתרים, מתכנתים, מנהלי פרויקטים ועוד.
מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים? היתרון בעבודה מול חברה הוא שתוכלו לפגוש קשת בעלי מקצוע שיסייעו לקידום האתר שלכם. לדוגמה אם תצטרכו לבצע שינויים באתר, יש מתכנת. תצטרכו לשפר את התוכן לשיווקי יותר, תקבלי קופירייטר וכך הלאה. עם זאת, לחברת פרסום כללית, אין התמחות ספציפית בקידום אתרים וסביר להניח שיש מנהל פרויקט אחת או כמה שיטפלו בכם, הזמינות לא תמיד תהיה גבוהה, אם מנהל הפרויקט לא נמצא אין עם מי לדבר ובכלל התחושה היא פחות אישית אם נשווה שירות של מקדם אתרים מומחה. חיסרון נוסף ובולט הוא העלות שתהיה הרבה יותר יקרה ביחס לפרילנסר, הרי לחברה יש עובדים לממן ועוד מלא הוצאות סביב.
קידום אתרים עם מקדם אתרים פרילנסר
מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים? עבודה עם מקדם אתרים פרילנסר שונה מאוד ביחד לעבודה עם חברה פרסום מכל הבחינות. מקדם אתרים לרוב עובד לבד ומנהל כמה אתרים יחד, כך שיש לו סוג של ׳קאפסטי׳, הוא לא יכול לקחת כמות גדולה של אתרים, כיוון שכל אתר לקידום דורש תשומת לב ייחודית. מקדם אתרים מומלץ הוא כזה שיש לו ניסיון בתחום, עוקב אחר ההתפתחויות השונות בתחום ויודע להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלו. הוא יטפל בצורה מקצועית ואישית בכל אתר, ידע מה כל לקוח רוצה ויבנה אסטרטגיות קידום ייעודיות לכל לקוח.
היתרון הבולט בעבודה מול מקדם אתרים פרילנסר הוא הזמינות הגבוהה שהוא מציע ללקוחות, הרי בכל זאת, מדובר על אדם אחד שלא מטפל בלקוחות רבים כפי שקורה בחברת פרסום. דבר נוסף הוא היחס האישי שמקבל כל לקוח, הוא מכיר היטב את הלקוחות שלו ומה כל אחד צריך כדי להגיע לדף הראשון, אפשר להתייעץ איתו בכל שעה ולקבל הסברים מקצועיים על מילות מפתח לדוגמה, וזאת בשונה מחברת פרסום שלא תמיד המקדם זמין ואולי תתנהלו מול מנהל פרויקט. דבר נוסף, מקדם אתרים מחיר יהיה זול יותר ביחס לחברה גדולה, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.
לרשותכם חבילות קידום
שירות קידום אתרים On Page
בניית לינקים OFF PAGE
פרסום ברשתות חברתיות
קידום אורגני Technical כולל ביצוע הפעולות הבאות:
שירות Local SEO
על מה צריך לשים דגש בעת הבחירה בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?
בעת הבחירה בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים חשוב מאוד שלא לוותר על היחס האישי שאותו תוכלו לקבל יותר כמובן אצל פרילנסר ביחס לחברה, אבל בכל אופן שימו של מי יהיה האיש קשר שלכם ומה הזמינות שלו. אם בחרתם בפרילנסר, בדקו הצלחות קודמות שלו וכמה לקוחות בערך יש לו כדי לקבל אינדיקציה ובכלל רקע כללי על המקדם. מבחינת חברת פרסום, בדקו את הניסיון שלה בתחום, את ההצלחות שלה בקידום אתרים מקצועי, לקוחות שהיא מנהלת להם את האתר ובכלל אילו שירותים היא נותנת.