מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים, מה עדיף?

מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?

קידום אתרים נחשב לאחד התחומים הלוהטים בעולם השיווק ולא בכדי. מדובר על הזדמנות לחשוף את האתר שלכם ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים את השירות שלכם. אם גם אתם החלטתם להתחיל לקדם את האתר ומתלבטים בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים? הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם. הבאנו כאן את כל היתרונות והחסרונות של השניים, אז שווה להישאר איתנו.
קידום אתרים
קידום אתרים

קידום האתר שלכם בשיטת SEO-CAP, אותה נטמיע וניישם עד להשגת המטרות שלכם.

קידום אתרים לוקאלי
קידום אתרים לוקאלי

בעלי עסק מקומי? נפתח עבורכם פרופיל גוגל מיי ביזנס (גוגל מפות) ונגיע ללקוחות שרק מחכים לכם בעיר או בשכונה.

בניית אתרים
בניית אתרים

בניית אתרים ייחודים, בהתאמה אישית מלאה לצרכים ולמודל העסקי שלכם על גבי פלטפורמת וורדפרס.

קידום אתרים בחו''ל
קידום אתרים בחו''ל

באמריקה, אירופה, או בכל מקום אחר - איפה שהלקוחות שלכם נמצאים, שם אנו נהיה כדי לחשוף את האתר העסקי שלכם.

קידום ממומן
קידום ממומן

ניהול קמפיינים ממומנים על גבי פלטפורמות פרסום שונות, לצורך השגת החזר השקעה גבוה ותוצאות מיידיות.

קידום אתרים עם שיטת SEO-CAP
שיטה עצמאית וייחודית בעלת 3 שלבים להגדלת החשיפה שלכם בדיגיטל והשגת רווחיות, לאורך זמן ובעקביות.
גוגל ממומן
ניהול קמפייני חיפוש בגוגל, כך שבכל חיפוש של מילות מפתח רלוונטיות תופיעו בדף הראשון, במיקום הראשון.
Read more
קידום אתרים לקואלי
בעזרת פלטפורמת גוגל מיי ביזנס (גוגל מפות), נעזור לעסק המקומי שלכם להופיע בכל פעם שאנשים מחפשים את תחום העיסוק שלכם באיזור.
קידום אתרים עם AI
שימוש במגוון כלי אינטליגנציה מלאכותית חדשניים להשגת קידום יעיל ואפקטיבי, עם חיסכון רב בזמן ומשאבים.
Read more
בניית קישורים
קישור האתר העסקי שלכם לאתרי נישה דומים, בעלי קהל יעד רלוונטי, וזאת כדי להפנות לקוחות נוספים ולקדם את דירוג האתר בגוגל.
תכנים
כתיבת תוכן אינפורמטיבי ושיווקי העונה על כללי קידום האתרים של גוגל, עם הכנסתו למיקומים הרלוונטיים בתוך האתר העסקי שלכם.

מתלבטים בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?

ההתלבטות בין חברת קידום אתרים למקדם אתרים פרילנסר מעסיקה לא מעט בעלי עסקים רבים. כידוע, בכל תחום יש חברות המעסיקות צוות עובדים ובעלי מקצוע שונים וישנם אנשים פרטיים המעניקים שירותים במסגרת פרילנס. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות אותן נפרט מייד.

לפני שנתחיל, אציג את עצמי, נעים מאוד אני יהושע רץ, מומחה שירותי שיווק באינטרנט ומציע לחברות שירותים כפרילנס כבר שנים. מכיוון שרבים מתלבטים בין שירותי פרילנס לחברה, הבאתי כאן את כל הסיבות שבגללן בחרתי לעבוד במקצוע כפרילנסר והנה חלק מהן:

תמחור הוגן ונוח יותר ללקוח בסגנון חבילות שיווק
חשוב להבין שאין לי צורך לממן עובדים, מנהלים, מזכירה ושאר הירקות, ולכן הסכום הזה נחסך מהלקוחות שלי. אני יכול להעניק ללקוחות שלי את השירות הטוב ביותר שלי במחיר אטרקטיבי, ולכן אני מציע חבילות שיווק הוגנות ומותאמות באופן אישי לצרכים של הלקוחות שלי.

שירות אישי VIP לכל לקוח
במקום להקדיש את כל תשומת הלב שלי לעובדים ולמנהלים, אני מקדיש אותה ללקוחות שלי, ולכן כל לקוח מקבל יחס אישי ושירות מלא, כזה שאני הייתי רוצה לקבל בעצמי. לקוחות שלי נהנים מזמינות גבוהה ומהיכולות שלי לפתח אסטרטגיות שיווק המאפשרות להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מקדם אתרים

מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים מקצועית הנה כל התשובות

ההתלבטות בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים מקצועית היא מובנת לגמרי וגם הרבה מעבר למקצועיות וידע, אלא המטרה שנרצה להגיע אליה. על מנת להגיע לראש תוצאות החיפוש בקידום האורגני, עלינו לעבור דרך מסוימת ולהגדיר מטרות ויעדים, הן מבחינת מילות המפתח שנרצה לקדם, סוגי הלקוחות שנרצה להגיע אליהם וכך הלאה. נציין שבעידן העסקי תחרות – כל בעל העסק רוצה להגדיל את החשיפה וליהנות מלידים איכותיים של לקוחות משלמים, ולכן מקדם אתרים באופן כללי צריך להכיר לעומק את אופן הפעולה של מנוע החיפוש ולהתאים את אסטרטגיות הקידום למטרות הרצויות של הלקוח. מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים? לא משנה אם תבחרו לעבוד עם מקדם אתרים מומחה או בחברה, חשוב מאד שאופי הקידום יותאם לכל לקוח ולכל סוג עסק בנפרד, הרי לכל עסק שמציע שירותים או מוצרים מסוימים יש אופי משלו, קהל היעד שלו ולקוחות פוטנציאליים נישתיים. גם אם מדובר על עסק מאותו תחום בדיוק, לכל עסק יש להתאים אסטרטגיה ייחודית שתוביל לתוצאה הרצויה.

מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים – היתרונות והחסרונות של כל אחת מהם

אם יש לכם אתר אינטרנט לעסק, אתם וודאי יודעים שללא החשיפה הנכונה במנועי החיפוש של גוגל, סביר להניח שגולשים לא יגיעו לאתר שלכם, אלא אם אתם חברה מוכרת מאוד עם קהל גדול של לקוחות, ואני מדבר על תאגידי ענק. כדי להגיע לחשיפה גדולה, יש צורך לקדם את האתר בגוגל, או דרך קידום אורגני או קידום ממומן. כידוע, גוגל נחשב כיום למנוע החיפוש הפופולארי והגדול ביותר בעולם וככל שגוגל ידרג גבוה ויאהב את האתר שלכם, כך תגיעו למיקומים גבוהים ותקבלו חשיפה גדולה של לקוחות חמים ובשלים לרכישה.

אתר אינטרנט שמקודם בגוגל בדירוג טוב ובצורה מקצועית, עשוי להוביל לתוצאות מעולות ולאפשר לעסק לשרוד בעולם הכל כל תחרותי וליהנות מרווחים קבועים של לקוחות משלמים ובכלל להתפתח ולגדול עוד ועוד. אך כדי להגיע למצב הזה יש לעבור דרך ארוכה הכוללת ביצוע קידום לאתר על ידי אסטרטגיות וטקטיקות שונות, וכן נדרשת סבלנות גבוהה כדי להגיע למצב הזה.

אז בואו נראה את ההבדל מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים:

קידום על ידי מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים

לרוב, מדובר על חברות שיווק באינטרנט המציעות מספר שירותים לחברות כמו שיווק בגוגל, ברשתות חברתיות, קידום תוכן, בניית אתרים ועוד מגוון שירותים נוספים מותאמים אישית. בחברות פרסום שכאלה תפגשו עובדים ממגוון תחומים שלכל אחד או לכל קבוצת עובדים יש התמחות בתחום ספציפי. לדוגמה, עובדים המתמחים בבניית אסטרטגיה, גרפיקאים, אנשי קריאייטיב, קופירייטרים, אנליסטים, תקציבאים, מקדמי אתרים, מתכנתים, מנהלי פרויקטים ועוד.

מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים? היתרון בעבודה מול חברה הוא שתוכלו לפגוש קשת בעלי מקצוע שיסייעו לקידום האתר שלכם. לדוגמה אם תצטרכו לבצע שינויים באתר, יש מתכנת. תצטרכו לשפר את התוכן לשיווקי יותר, תקבלי קופירייטר וכך הלאה. עם זאת, לחברת פרסום כללית, אין התמחות ספציפית בקידום אתרים וסביר להניח שיש מנהל פרויקט אחת או כמה שיטפלו בכם, הזמינות לא תמיד תהיה גבוהה, אם מנהל הפרויקט לא נמצא אין עם מי לדבר ובכלל התחושה היא פחות אישית אם נשווה שירות של מקדם אתרים מומחה. חיסרון נוסף ובולט הוא העלות שתהיה הרבה יותר יקרה ביחס לפרילנסר, הרי לחברה יש עובדים לממן ועוד מלא הוצאות סביב.

קידום אתרים עם מקדם אתרים פרילנסר

מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים? עבודה עם מקדם אתרים פרילנסר שונה מאוד ביחד לעבודה עם חברה פרסום מכל הבחינות. מקדם אתרים לרוב עובד לבד ומנהל כמה אתרים יחד, כך שיש לו סוג של ׳קאפסטי׳, הוא לא יכול לקחת כמות גדולה של אתרים, כיוון שכל אתר לקידום דורש תשומת לב ייחודית. מקדם אתרים מומלץ הוא כזה שיש לו ניסיון בתחום, עוקב אחר ההתפתחויות השונות בתחום ויודע להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלו. הוא יטפל בצורה מקצועית ואישית בכל אתר, ידע מה כל לקוח רוצה ויבנה אסטרטגיות קידום ייעודיות לכל לקוח.

היתרון הבולט בעבודה מול מקדם אתרים פרילנסר הוא הזמינות הגבוהה שהוא מציע ללקוחות, הרי בכל זאת, מדובר על אדם אחד שלא מטפל בלקוחות רבים כפי שקורה בחברת פרסום. דבר נוסף הוא היחס האישי שמקבל כל לקוח, הוא מכיר היטב את הלקוחות שלו ומה כל אחד צריך כדי להגיע לדף הראשון, אפשר להתייעץ איתו בכל שעה ולקבל הסברים מקצועיים על מילות מפתח לדוגמה, וזאת בשונה מחברת פרסום שלא תמיד המקדם זמין ואולי תתנהלו מול מנהל פרויקט. דבר נוסף, מקדם אתרים מחיר יהיה זול יותר ביחס לחברה גדולה, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

לרשותכם חבילות קידום

החל מ 3,500 שקלים לחודש הכוללות את השירותים הבאים: מלבד בניית אתרים, אנו גאים להציע מגוון רחב של שירותים מקיפים שיסייעו לעסק שלכם בדיגיטל.
שירותי קידום אתרים SEO-CAP
שירות  קידום אתרים On Page
הכולל בין היתר ביצוע פעולות קידום הבאות: תיקון תגים, תיאורי דפים, שילוב כותרות חיצוניות וכותרות פנימיות של הדפים וכתיבת 5 מאמרים בכל חודש.
בניית לינקים OFF PAGE
- פרסום ברשתות חברתיות והשגת שלושה לינקים מאתרים חיצונים במטרה להגדיל את הפופולריות של האתר ולשפר את הדירוג שלו בגוגל.
פרסום ברשתות חברתיות
פרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסגרם, לינקדאין ועוד…
קידום אורגני Technical כולל ביצוע הפעולות הבאות:
שיפור מהירות האתר, טיפול בתעודת SSL המעניקה אישור לאתר מאובטח (חשוב כאשר קיימת סליקה באתר), שיפור חוויית הגלישה במובייל, תיקון לינקים שבורים וטיפול בתמונות בתוך האתר בהתאם לדרישת גוגל.
שירות Local SEO
הכולל הקמה של דף בגוגל וביצוע אופטימיזציה של GOOGLE MY BUSINESS. שירות זה מתאים לעסקים מקומיים המעוניינים לפרסם רק באזורים מסוימים כמו פיצריות, מנעולנית ונותני שירות שונים. 
למידע נוסף

על מה צריך לשים דגש בעת הבחירה בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים?

בעת הבחירה בין מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים חשוב מאוד שלא לוותר על היחס האישי שאותו תוכלו לקבל יותר כמובן אצל פרילנסר ביחס לחברה, אבל בכל אופן שימו של מי יהיה האיש קשר שלכם ומה הזמינות שלו. אם בחרתם בפרילנסר, בדקו הצלחות קודמות שלו וכמה לקוחות בערך יש לו כדי לקבל אינדיקציה ובכלל רקע כללי על המקדם. מבחינת חברת פרסום, בדקו את הניסיון שלה בתחום, את ההצלחות שלה בקידום אתרים מקצועי, לקוחות שהיא מנהלת להם את האתר ובכלל אילו שירותים היא נותנת.

פתח צ'אט
היי 👋
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן