כל עסק באשר הוא, כולל נתונים עסקיים מרכזיים אשר נוגעים לעשייה המרכזית של העסק עצמו. נתונים אלו, מאפשרים להגיע לתוצאות גבוהות של קידום אתרים, כפי שבעלי עסקים רבים גילו בעצמם. עבודה עם סוכנות קידום אתרים כמו SEO-CAP, שעושה שימוש בנתונים אלו, מצליחה להוביל לייעול, קידום ושיפור משמעותיים של אפקטיביות האתר, וכאמור, לכך נוכחו לדעת בעלי עסקים רבים.
מדידה מדויקת של הצלחה בקידום אתרים מתבצעת על סמך נתונים עסקיים מדויקים
הנתונים העסקיים הם המפתח להבנת ביצועי העסק שלך, וקידום אתרים אינו יוצא מן הכלל. בעוד שתוצאות מוחשיות הן שלב חשוב, צריך להבין שהן מהוות רק חלק מהתמונה הכוללת.
הנה כמה מדדים עיקריים לניטור הצלחת תהליכי קידום אתרים, תוך התמקדות בנתונים עסקיים:
- דירוג גבוה יותר בגוגל: עלייה בדירוג האתר שלך בהתאם לביטויים רלוונטיים אותם מחפשים במנוע החיפוש של Google, היא סימן ברור לכך שמאמצי הקידום אכן עובדים. משמעות הדבר היא, שהאתר שלך נגיש יותר לקהל היעד אליו אתה מכוון, מה שמוביל ליותר תנועה אורגנית.
- עלייה בלידים: מעקב אחר מספר הפניות שאתה מקבל מהאתר שלך, בין אם דרך טפסים ובין אם דרך שיחות טלפון או דוא"ל, הוא מדד חיוני להמרה של תנועה באתר לכדי מכירות. קידום אתרים יעיל אמור להוביל לעלייה משמעותית במספר הלידים האיכותיים.
- עלייה במכירות: עבור חנויות מקוונות, ניתן למדוד בקלות את ההשפעה של קידום אתרים על ידי ניטור עלייה במכירות באינטרנט. עלייה זו משקפת באופן ישיר את ההחזר על ההשקעה שבוצעה בקידום אתרים.
- מעורבות גבוהה יותר באתר: ניתוח נתוני האתר שלך, כגון זמן שהייה בדף, קצב נטישה ושיעורי המרה, יכול לספק תובנות לגבי האפקטיביות של תוכן האתר וכן בדבר חוויית המשתמש. קידום אתרים מוצלח, אמור להוביל למעורבות גבוהה יותר של המבקרים באתר שלך.
כעת, יוצגו בפניכם מספר דוגמאות – "קייס סטאדיז" של אתרים אותם קידמנו במהלך התקופה האחרונה, אתרים שהתקדמו בהצלחה יתרה והגיעו למקומות הגבוהים ביותר במנועי החיפוש.