אתגרים
- אתר אינטרנט: האתר של החברה לא דורג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל, דבר שהוביל לחשיפה מועטה יותר בפני גולשים רלוונטיים. לפיכך, היה צורך לקדם את האתר לדף הראשון בתוצאות החיפוש.
- פרסום ממומן: קמפיין הפרסום הממומן של החברה בגוגל לא הניב מספיק הזמנות. היה צורך לשפר את הקמפיין כדי להביא יותר תנועה איכותית לאתר, ולגרום ליותר גולשים לבצע הזמנות באמצעותו.
יעדים
- הגדלת תנועת האתר: הגדלת מספר הכניסות לאתר לכדי מספר הגדול פי 3 מהמצב הנוכחי, מ-1,000 כניסות בחודש ל-3,000 כניסות בחודש.
- הגדלת מספר ההזמנות: הגדלת מספר ההזמנות דרך האתר פי 3.
פתרון
אחד הכלים החשובים להצלחת קידום אתרים אורגני (SEO), הוא הקמה נכונה של מבנה האתר. לאחר יצירת היררכיה נכונה, חשוב לקשר בצורה יעילה בין דפי האתר השונים. לדוגמה, אם אנחנו רוצים לקדם את דף הקטגוריה "אוכל מוכן לשבת", ניתן לכתוב פוסט בבלוג האתר תחת הנושא "איך לבחור קייטרינג לאוכל מוכן לשבת", ולקשר אותו לדף הקטגוריה הרלוונטי. במקרה זה, של המסעדה היהודית, היה עלינו להחליף את דף הבית עבור נושא האוכל המוכן לשבת, וכן ליצור פוסטים רבים שיהיו רלוונטיים לעסק.
תוצאות
ההשקעה בקידום אתרים אורגני אינה מתעכבת להניב פירות ולהוכיח את עצמה. כתוצאה מהמאמצים, חווינו עלייה משמעותית של 400% בהזמנות דרך האתר, וזאת תוך מספר חודשים בלבד. בנוסף, האתר דורג במקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל עבור הביטוי "אוכל מוכן לשבת". כמו כן, מספר הכניסות לאתר גדל משמעותית, וממצב של ממוצע כניסות העומד על כ-1100 כניסות בחודש הוא צמח לכדי יותר מ-3200 כניסות תוך שנה אחת בלבד. כתוצאה מכך כמובן, הכנסות האתר הוכפלו.