האתגר שלנו
1. לתקן את המבנה הפנימי של האתר.
2. להסיר את הנזק שנגרם כתוצאה מקידום שחור.
3. לבנות אסטרטגיית קידום אורגני יעילה, שתוביל את האתר לתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
מדובר במשימה מורכבת, הדורשת ידע וניסיון רב בתחום קידום אתרים רפואיים. אבל ב SEO CAP אנו בטוחים ביכולתנו להתמודד עם האתגר ולהביא את האתר להצלחה.
2. להסיר את הנזק שנגרם כתוצאה מקידום שחור.
3. לבנות אסטרטגיית קידום אורגני יעילה, שתוביל את האתר לתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
מדובר במשימה מורכבת, הדורשת ידע וניסיון רב בתחום קידום אתרים רפואיים. אבל ב SEO CAP אנו בטוחים ביכולתנו להתמודד עם האתגר ולהביא את האתר להצלחה.
תהליך הטיפול
כחלק מתהליך קידום האתר הרפואי, ביצענו מספר פעולות חשובות:
טיפול בבעיות קידום שחור:
● זיהינו ונטרלנו את הנזק שנגרם כתוצאה משיטות קידום פסולות ("קידום שחור"), בהן השתמש המקדם האחרון. פעולה זו, כללה הסרת קישורים לא רלוונטיים, תיקון תוכן בעייתי ועוד.
● יצרנו פרופיל קישורים טבעי ואיכותי, תוך שימוש באתרים רלוונטיים, סמכותיים ואיכותיים בלבד.
● הקפדנו על כתיבת תוכן מקורי ואיכותי על ידי כותבי תוכן מומחים בתחום הרפואה (סטודנטים לרפואה במקרה זה).
טיפול בבעיות קידום שחור:
● זיהינו ונטרלנו את הנזק שנגרם כתוצאה משיטות קידום פסולות ("קידום שחור"), בהן השתמש המקדם האחרון. פעולה זו, כללה הסרת קישורים לא רלוונטיים, תיקון תוכן בעייתי ועוד.
● יצרנו פרופיל קישורים טבעי ואיכותי, תוך שימוש באתרים רלוונטיים, סמכותיים ואיכותיים בלבד.
● הקפדנו על כתיבת תוכן מקורי ואיכותי על ידי כותבי תוכן מומחים בתחום הרפואה (סטודנטים לרפואה במקרה זה).
48 - Claritas est etiam processus
23 - Mirum est notare quam littera
17 - Investigationes demonstraverunt
17 - Eodem modo typi
תוצאות: מאמצי הקידום שלנו הניבו תוצאות מרשימות
עלייה משמעותית בתנועה אורגנית: מספר הכניסות החודשיות לאתר זינק מ-4,000 ל-12,000, לצד שיפור משמעותי בנראות האתר.
דירוג גבוה בתוצאות החיפוש:
○ מקומות ראשונים: 79 מילות מפתח ויותר הגיעו למקום הראשון בדף תוצאות החיפוש של גוגל.
○ דף ראשון: 506 מילות מפתח נוספות התברגו בדף הראשון של תוצאות החיפוש.
○ התמודדות מוצלחת עם מתחרים חזקים: במילות מפתח תחרותיות כמו "MRI פרטי", האתר התייצב באופן קבוע במקום רביעי בדף הראשון, תוך התגברות על מתחרים חזקים כמו בתי חולים מובילים (למשל, בית חולים הדסה). הישג זה מדגיש את יעילות אסטרטגיית הקידום שפיתחנו ויישמנו.
דירוג גבוה בתוצאות החיפוש:
○ מקומות ראשונים: 79 מילות מפתח ויותר הגיעו למקום הראשון בדף תוצאות החיפוש של גוגל.
○ דף ראשון: 506 מילות מפתח נוספות התברגו בדף הראשון של תוצאות החיפוש.
○ התמודדות מוצלחת עם מתחרים חזקים: במילות מפתח תחרותיות כמו "MRI פרטי", האתר התייצב באופן קבוע במקום רביעי בדף הראשון, תוך התגברות על מתחרים חזקים כמו בתי חולים מובילים (למשל, בית חולים הדסה). הישג זה מדגיש את יעילות אסטרטגיית הקידום שפיתחנו ויישמנו.
0.09% CTR
20% less CPA
272% ROI