אתגר
האתגר המרכזי בראשית הדרך היה להפריד בין הלקוחות הפרטיים לבין הלקוחות העסקיים ולהגדיל את היקף המכירות ללקוחות העסקיים.
פיתרון
בינינו ללקוח אתר ייעודי: "בר ביצוע פרופשיונל", אשר מטרתו לקדם מכונות שטיפה ללקוחות עסקיים כגון: בתי מלון, תעשייה, מפעלים ועוד.
בנינו אתר ללקוח, באשר לאתר: "בר ביצוע" (אשר מוכר גם ללקוחות פרטיים) - ביצענו מחקר מילים סביב תחומי עיסוק מרכזיים, פתחנו קטגוריות נוספות באתר, הזמנו לכל קטגוריה תכנים ייעודים + קישורים מאתרים סמכותיים ומהימנים.
כאשר קיבלנו לראשונה את האתר בתחילת הדרך שמות הקטגוריות הקיימות באתר לא בהכרח תאמו את האופן שבו גולשים חיפשו אותן במנוע החיפוש. (למשל, מתקני שמן לעומת מפיצי ריח). לכן, לאחר ביצוע מחקר מילים מעמיק התאמנו את שמות הקטגוריות באתר לאופן שבו גולשים מחפשים אותם בגוגל.
תוצאות
עלייה משמעותית בתנועה אורגנית: מספר הכניסות החודשיות לאתר זינק מ-1,500 ל-3,200, תוך שיפור משמעותי בנראות האתר.
עלייה משמעתית במכירות במיוחד בשעה שיא כמו מכירות בפסח