גוגל שוב מטלטלת את עולם העסקים המקוונים עם עדכון הספאם החדש שלה ביולי 2024. כאנשי עסקים השואפים להצליח בעולם הדיגיטלי, חיוני שנבין את ההשלכות ונתאים את האסטרטגיות שלנו בהתאם.
בואו נצלול לעומק העדכון ונבחן את משמעויותיו עבור העסק שלכם.
- מיקוד בהפרות מדיניות הספאם
העדכון הזה מכוון ספציפית לאתרים שמפירים את מדיניות הספאם של גוגל. זה מזכיר לנו שחשוב לשמור על שיטות SEO אתיות ולהימנע מטקטיקות "כובע שחור" או כמו שרבים אוהבים לקרוא לו ״ בלאק האט״ .
- נפרד מהעדכון האלגוריתמי הרגיל
חשוב לציין שזהו עדכון נפרד מהעדכונים האלגוריתמיים הרגילים של גוגל. זה אומר שאם ראיתם ירידה בדירוגים, כדאי לבדוק אם זה קשור להפרות מדיניות הספאם ולא לגורמים אחרים.
- תהליך השקה הדרגתי
העדכון נמשך כשבוע, מה שנותן לנו זמן להגיב ולהתאים את האסטרטגיות שלנו. זה גם אומר שאם לא ראיתם שינויים מיד, זה לא אומר שלא תראו בהמשך.
- תחומי מיקוד של העדכון
גוגל מתמקדת במספר תחומים ספציפיים:
א. תוכן שנוצר באופן אוטומטי: אם אתם משתמשים בכלי AI ליצירת תוכן, ודאו שהוא איכותי ומותאם למשתמשים, ולא רק לשיפור דירוגים.
ב. קישורים קנויים או נמכרים: הימנעו מקניית קישורים או השתתפות ברשתות קישורים. במקום זאת, התמקדו בבניית פרופיל קישורים טבעי ואיכותי.
ג. תוכן דל או משוכפל: ודאו שהתוכן שלכם מקורי, מעמיק ובעל ערך למשתמשים. הימנעו מ"דפי נחיתה" דלים או העתקת תוכן מאתרים אחרים.
ד. טכניקות מטעות: הימנעו מכל סוג של הטעיה, כולל הפניות נסתרות או טקסט מוסתר.
מה עלינו לעשות כעת?
- סקירת אתר: בצעו סקירה מקיפה של האתר שלכם לאיתור בעיות פוטנציאליות.
- בדיקת תוכן: ודאו שכל התוכן שלכם איכותי, מקורי ובעל ערך למשתמשים.
- ניתוח פרופיל קישורים: בדקו את פרופיל הקישורים שלכם והסירו קישורים חשודים.
- שיפור UX: התמקדו בשיפור חווית המשתמש, מה שתמיד נחשב חיובי בעיני גוגל.
- מעקב וניטור: עקבו אחר הדירוגים והתנועה שלכם באופן קבוע לזיהוי שינויים.
לסיכום, עדכון הספאם של יולי 2024 מזכיר לנו שוב את החשיבות של SEO איכותי ואתי. על ידי התמקדות בערך למשתמש ושמירה על הנחיות גוגל, נוכל לא רק לשרוד עדכונים כאלה, אלא אף לשגשג בעקבותיהם.
אם תרצו עוד לדעת על הנושא באנגלית
עוד קטגוריות שיכול לענין אותכם
קידום אתרים, שירותי קידום אתרים, קידום אתרי חנות, קידום אתרים בחו"ל.